Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Co kdybych vám řekl, že vaše sociální sítě nestojí za nic

Dobrý den,

všichni dnes slepě vidí jen sociální média. Snaží skrz nakomunikovat s okolím a získat tak zákazníky. A dělají to úplně blbě. Snaží se napodobit velké značky, kterým nejde o přímý marketing, tedy aby si přímo fanoušci ze sociální sítě koupili.

Vidím jejich snahu zlepšit své podnikání, ale výsledky, kterých dosahují, jsou mizerné. Cítí se pod psa. Dělají to, co je trendem, ale výsledky jim to nepřináší. A když se jich někdo na výsledky zeptá? Málo kdo z nich přizná, že jsou horší než špatné.

Kdo jsou ale jejich sledující nebo fanoušci?

Jak to myslím?

Dobře, jsou to potenciální zákazníci? Nebo reální zákazníci?

V jakém poměru jsou? Kolika procent ze sledujících se vaše příspěvky zobrazí?

Jazyk, kterým komunikujeme s potenciálními zákazníky, se liší od jazyka, se kterým komunikujeme s lidmi, co nám už své těžce vydělané peníze svěřili.

Navíc sociální sítě snižují dosah příspěvků v důsledku velkého přetlaků všech dalších příspěvků, které se mohou na zdi vašich sledujících zobrazit.

V důsledku toho vaše komunikace s tou nejcennější skupinou lidí a to jsou vaši zákazníci prakticky nefunguje.

Jak jinak s nimi můžete komunikovat? Kde můžete používat správný jazyk na správné lidi? Kde vás nebude nikdo limitovat?

Odpovědí je: E-mail!

Ano, e-mailing je nástrojem, který dopraví vaše sdělení za téměř nulovou cenu do schránek vašich zákazníků. Bude na vás, zda zprávu otevřou. Záleží na předmětu zprávy, který zvolíte.

Jak dělat e-mailing správně? Existuje mnoho teorií a filosofií. Já jsem většinu z nich vyzkoušel a pečlivým měřením jsem došel ke způsobu, který mi přináší nejlepší výsledky v různých projektech: E-shop, prodej služeb, výběr příspěvků pro dobročinnou sbírku, nabídka nemovitostí atd.

E-mail je osmý div světa.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Jak si e-mailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat

Komentáře nejsou povoleny.