Dobrý den,
dostáváte někdy otázky od zákazníků, na které existuje jedna odpověď?
Já dostávám pravidelně následující otázky. Přikládám je včetně mých odpovědí.
Otázka: Co mám dělat, když na moji reklamu nikdo nereaguje?
Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci.
Otázka: Co mám dělat, když reklama nepřináší dostatečné výsledky?
Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci.
Otázka: Co mám dělat, když reklama funguje, ale bojím se, že se trh sdělením přesytí?
Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci.
Otázka: Co mám dělat, když mám tolik objednávek, že nárazově nestíhám?
Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci. Deleguj část své práce.
Otázka: Co mám dělat, když mám plný diář práce a nové zákazníky teď nehledám?
Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci. Udělej si čekací listinu.
Otázka: Co mám dělat, když mám pocit, že jsi se zbláznil?
Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci. Důvěřuj tomu, co ti říkám.
Co je u vás tou nejčastější odpovědí?
U zubaře to asi bude: Dál si čisti zuby minimálně dvakrát denně a přijď za půl roku na kontrolu.
Co je to u vás?
S pozdravem,
Dominik Formánek
P.S. Chcete se naučit, jak psát poutavé příspěvky do 15 minut?
Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut
https://www.naucmese.cz/kurz/poutave-prispevky-na-socialni-site-blog-nebo-e-mailing-napsane-za-15-minut
Komentáře nejsou povoleny.