Dobrý den,
to je otázka, kterou si kladou všichni, co s e-mailingem začínají nebo ještě v něm nezažili úspěch.
Je to jednoduché.
Představte si, že sedíte naproti vašemu příjemci. Víte, kdo to je? Co chce a proč? Co je pro něj na tom nejdůležitější a proč? Co nechce? Co nesnáší? V jaké životní situaci je?
Kdyby seděl proti vám, tak na některé z otázek dokážete odpovědět. Už jen podle toho kolik mu je let, jaké má pohlaví, jak je oblečený a podobně.
Musíte poznat svého zákazníka hlouběji. Poznat jaký je, jak přemýšlí, jaké má hodnoty. To nejde jinak, než osobní komunikací. Já zjišťuji odpovědi na tyto otázky soustavně ve všech firmách.
Mohl bych jim zavolat, ale dělám to e-mailingem. Jsem plachý. Přesto mi zákazníci volají a chtějí zkonzultovat jejich situaci a slyšet můj názor.
Tak, když už víte, kdo jsou vaši příjemci a víte, co chtějí a proč, pak jim posílejte e-maily, které pro ně budou relevantní.
Nikoho nebude zajímat nabídka něčeho mimo jejich zájmy. Je hloupost nabízet příjemcům e-mailingu z oboru cyklistiky bazénovou chemii. Pokud tam není žádné spojení, pak jim to neposílejte.
Druhým tajemstvím je nebýt nudný. Pokud své příjemce nudíte, pak je to zlé. Po čase se jim přejíte, neprojeví se to hned. Zjistíte až v momentě, kdy se začnou odhlašovat a jejich vztah s vámi už bude nadobro zabitý.
Lidé milují příběhy a emoce. Nedávejte jim nic, co by je mohlo unudit. Nedávejte jim suchá fakta.
S pozdravem,
Dominik Formánek
P.S. Jak se poprat s tímto úkolem se dozvíte na kurzu:
Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat?
https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat
Komentáře nejsou povoleny.