Dobrý den,
rozmohl se nám tady takový nešvar. Nezkušení a také nevzdělaní e-shopaři se rozhodli, že zahltí e-mailové schránky svých zákazníků e-maily s různými cenovými a akčními nabídkami zboží.
Nutno říct, že je k tomu svádí různé e-mailingové nástroje, které jim to radí jako skvělý nápad. Chtějí se odlišit od konkurence, tak v dobré víře vytvářejí vychytávky, které posléze zabíjí podnikání jejich zákazníků.
E-shopaři zalehli na matrace (to je termín z Kmotra, popisuje někoho, kdo pracuje na svém záměrném výsledku) a chrlí do schránek ty nejnudnější a nejotravnější zprávy, které existují.
Copak vy sami jste někdy měli lepší den, když jste otevřeli e-mailovou schránku a objevili závěje zlevněných produktů, které nepotřebujete?
Pro mě to byla cesta k odhlášení a nebo jsem tento e-mailing přestal sledovat, byl jsem líný se i odhlásit. Schránka je bezedná, tak proč se namáhat klikáním.
Takové zprávy v e-mailingu nemají co dělat.
Abych byl spravedlivý, existují výjimky a je jich málo.
Je to spolehlivá cesta ke ztrátě pozornosti a ke znudění vašich zákazníků. A to přeci není váš cíl, nebo je?
Ve vzduchu visí otázka: Co tedy jako e-shopaři máme posílat?
Co kdybych vám řekl, že já ve svém e-shopu posílám e-mailingy, které jsou relevantní k tomu, co prodávám, ale současně jsou zajímavé a zábavné?
Minimálně mluvím o produktech a o cenách vůbec nemluvím. Slevy nenabízím, jen výjimečně.
To co popisuji nedělám jeden týden, ale mám za sebou 15 let zkušeností s desítkami e-shopů, kde jste naprosto všude dosahoval stejných výsledků. Jako přes kopírák.
Jak se to dělá?
Potřebujete vstoupit do e-mailingového mastermindu:
Roční e-mailový mastermind pro budoucí experty. Stanete se experty na e-mailový marketing.
https://www.emailingbezspamu.cz
Naučíte se všechno o e-mailovém marketingu, zvednete počet objednávek ve slabých i silných měsících a vytvoříte si pevné vazby se svými zákazníky.
S pozdravem,
Dominik Formánek
P.S. Přihlaste se na tento jedinečný mastermind. Další budu otevírat až za rok.
Komentáře nejsou povoleny.