Dobrý den,
nejlepší je úterý v 10 hodin.
No, to je lež.
Nejlepší čas záleží na cílové skupině. Na ni totiž závisí úplně všechno. Obsah, který posíláme. Jazyk, kterým píšeme. Tak i čas, kdy posíláme.
Posílali jsme e-mailing v e-shopu např. v neděli v 19:00, abychom se lidem po víkendu připomněli v čase, kdy by si mohli objednat na e-shopu a my jim hned v pondělí odeslali zásilku.
Posílali jsme v úterý v poledne, aby si po obědě s plným žaludkem a v dobré náladě u kafe nakoupili na e-shopu…
Prostě vždycky přemýšlíme, kdy jsou lidé u e-mailu a jsou v dobré náladě.
Pokud jsou mezi příjemci zaměstnanci velké firmy, pak bych neposílal hned ráno, aby při raním úklidu schránky nebyl e-mailing jen smazán.
Neposílám v noci, kdy lidé spí.
Vše záleží na cílové skupině a na začátku musíte vymyslet den a čas. Po čase můžete začít testovat i jiné dny a časy.
Pokud se rozhodnete posílat každý den, což je mimochodem nejlepší rozhodnutí pro vaše příjemce, pak už začne řešit jen čas odeslání.
Ačkoliv až budete posílat denně, tak čas už budete vědět.
S pozdravem,
Dominik Formánek
P.S. Pokud se chcete naučit e-mailing, pak se přihlaste na kurz:
Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat
Komentáře nejsou povoleny.