“KDO” je v e-mailovém marketingu důležitější než co nebo jak?
KDO je otázka č. 1, na kterou si MUSÍTE odpovědět do detailu…
KDO má být vaším ideálním potenciálním zákazníkem a klientem?
KOHO chcete zaujmout?
S KÝM vás baví pracovat?
KDO to je?
Věk? Pohlaví? Vdaná nebo ženatý? Děti? Vnoučata? Rozvedený? Město? Město? Stát? Země? Politika? Televize, kterou sledují? Zprávy, které sledují?
Televizní pořady, které sledují? Sportovní pořady, které sledují? Vozidlo, které řídí? Náboženství? Jak se dívají na vládu? Zdravotnictví? Podnikání? Roční příjem?
Co je děsí?
Co jim nedá spát dlouho do noci?
Co dělají pro zábavu?
Záleží na každém detailu….
Co milují… co nenávidí….
KDO je víc než co… KDO je víc než jak…
Další z AnalýzaDalší příspěvky z Analýza »
- Rozdíl mezi dobou průmyslovou, informační a dobou zábavy
- Vaše strategie pro získávání a udržování zákazníků
- Až za rok nebo už za rok budu mít výsledky?
- Jakou roli hrají sociální sítě a co nahradily?
- Proč skloňování příjmení a jmen v e-mailingu nemám rád
- Šokující pravda o míře otevření různých reklamních sdělení
Komentáře nejsou povoleny.