Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Kolik třešní, tolik višní

Dobrý den,

od malička si pamatuji tuto tzv. překladatelskou hříčku z filmu “Jáchyme, hoď ho do stroje”. Snažil jsem si jako malý pochopit tento vtip a vážně jsem si myslel, že to je reálné, že to není vtip z pera scénáristů.

Jako větší jsem už chápal, že to je jen vtip. Ale dnes už vím, že existuje situace, kterou toto přísloví popisuje:

Kolik třešní, tolik višní = Kolik e-mailingů, tolik peněz

Znamená to vlastně, že čím víc e-mailingů pošlete, tím víc peněz vyděláte. Takto jednoduché to je.

Chcete se dozvědět, jak získávat e-mailovým marketingem objednávky a potažmo peníze?

Jak si e-mailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat?
https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. E-mailový marketing má svá omezení a své jedinečné vlastnosti. Pokud víte, jak jej použít, tak bude vaším nejdůležitějším přítelem, protože bude lepidlem, které na vás bude nabalovat vaše zákazníky, kteří vám zůstanou věrní.

Komentáře nejsou povoleny.