Dobrý den,
mezi málo diskutovaná témata patří nadpisy SEO. Většina lidí vidí jen jedny nadpisy. Ale tak to není.
Obecně u nadpisů, a teď mluvím o nadpisech článků na blogu, nadpisech v inzerátech, názvech videí, předmětech e-mailů, nadpisech v letácích atd. To jsou nadpisy, které mají obvykle jeden jediný účel.
Mají chytit pozornost čtenáře a přesvědčit ho, aby pokračoval dál ve čtení. Nebo aby proklikl a pak četl. Nejlepším způsobem jak to udělat je lidská zvědavost.
Nadpisy jsou samostatné téma, které jsem rozebíral v dalších e-mailech. Zkuste na mém blogu kouknout na štítek nadpisy.
Pak existuje speciální kategorie nadpisů a ty jsou napsané pro SEO. Tedy jde o nadpis, který maximálně připomíná otázku z třeba našeptávače vyhledávačů. Nebo obsahuje klíčová slova, která jsou často hledaná.
Je to nadpis článku na blogu, který záměrně kopíruje dotazy z vyhledávačů a takový článek dále obsahuje i podnadpisy, které jsou opět vydolované z vyhledávačů.
Hodně v dolování klíčových slov pomáhají různé nástroje. Na našem rybníčku asi každý zná Collabim. Ten vám určitě udělá dobrou službu.
Dolujte klíčová slova a fráze, které lidi hledají a pro ně napište speciální článek. Co by měl takový článek obsahovat, to je otázka na jiný den.
Ale pokud vás to zajímá, tak vstupte do workshopu:
Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut
https://www.naucmese.cz/kurz/poutave-prispevky-na-socialni-site-blog-nebo-e-mailing-napsane-za-15-minut
Nadpisy pro SEO mají obvykle trochu jinou strukturu, než mé nadpisy u nichž chci vzbudit čistě zvědavost. Také mi ty s čistou zvědavostí tolik nefungují v SEO, ale to je život. Nic není univerzální.
S pozdravem,
Dominik Formánek
P.S. Pokud se chcete zlepšit v psaní článků, tak vstupte do workshopu:
Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut
https://www.naucmese.cz/kurz/poutave-prispevky-na-socialni-site-blog-nebo-e-mailing-napsane-za-15-minut
Komentáře nejsou povoleny.