Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Proč nikdy nepoužívám grafické šablony v e-mailingu?

Dobrý den,

četl jsem článek o e-mailingu pro e-shopaře a v něm byla tato věta:

“E-shopaře zajímá, aby e-maily byly vizuálně atraktivní, snadno čitelné a reprezentovaly značku v souladu s jejím stylem a vizuálním identifikátorem.”

Pokud by ji e-shopaři vzali vážně, pak by si okamžitě snížili účinnost e-mailingu.

S těmito grafickými šablonami je to tak, že jsou důvodem, proč lidé nekonzumují e-mailing.

Výhody a nevýhody?

Výhody:

  • hezky vypadají
  • odesílatel má pocit profesionality
  • dává šanci kreativcům si vyhrát s obsahem

Nevýhody:

  • působí neosobně ačkoliv může být personalizovaný
  • mají nižší doručitelnost a není garance správného zobrazení
  • příjemci je neradi konzumují, nevytváří osobní vztah s odesílatelem

Jsem zarytý odpůrce těchto šablon. Sám používám jen čisté šablony, které se správně zobrazují na počítači i v mobilu a neobsahují žádný obrázky.

Text černý na bílém pozadí…

Já posílám zprávy příjemcům (e-mailing), protože chci, aby např. nakupovali. Aby to přinášelo nějaký výsledek podložený penězi. Nikoliv jen čtenost.

Výsledky jsou závislé na čtenosti. Takže už z principu nelze záměrně používat šablony, které výsledky zjevně zhoršují.

No, ale ne všichni mají ja cíl vydělat peníze, ne? Někomu stačí dobrý pocit, že to hezky vypadá…

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat?
https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat

Komentáře nejsou povoleny.