Dobrý den,
četl jsem článek o e-mailingu pro e-shopaře a v něm byla tato věta:
“E-shopaře zajímá, aby e-maily byly vizuálně atraktivní, snadno čitelné a reprezentovaly značku v souladu s jejím stylem a vizuálním identifikátorem.”
Pokud by ji e-shopaři vzali vážně, pak by si okamžitě snížili účinnost e-mailingu.
S těmito grafickými šablonami je to tak, že jsou důvodem, proč lidé nekonzumují e-mailing.
Výhody a nevýhody?
Výhody:
- hezky vypadají
- odesílatel má pocit profesionality
- dává šanci kreativcům si vyhrát s obsahem
Nevýhody:
- působí neosobně ačkoliv může být personalizovaný
- mají nižší doručitelnost a není garance správného zobrazení
- příjemci je neradi konzumují, nevytváří osobní vztah s odesílatelem
Jsem zarytý odpůrce těchto šablon. Sám používám jen čisté šablony, které se správně zobrazují na počítači i v mobilu a neobsahují žádný obrázky.
Text černý na bílém pozadí…
Já posílám zprávy příjemcům (e-mailing), protože chci, aby např. nakupovali. Aby to přinášelo nějaký výsledek podložený penězi. Nikoliv jen čtenost.
Výsledky jsou závislé na čtenosti. Takže už z principu nelze záměrně používat šablony, které výsledky zjevně zhoršují.
No, ale ne všichni mají ja cíl vydělat peníze, ne? Někomu stačí dobrý pocit, že to hezky vypadá…
S pozdravem,
Dominik Formánek
P.S. Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat?
https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat
Komentáře nejsou povoleny.