Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Proč většina podnikatelů žije jakoby od výplaty k výplatě

Proč většina podnikatelů žije jakoby od výplaty k výplatě

Dobrý den,

většina podnikatelů má plné ruce s přežíváním a nemají čas na vydělávání peněz.

K podnikání patří jedna důležitá složka, kterou většina podnikatelů přehlíží. A velmi často záměrně. Nevědí totiž, jak to dělat dobře, tak to raději nedělají vůbec.

Nemluvím o všech podnikatelích, ale o nemalé skupině těch, kteří nedělají aktivní propagaci.

Mimochodem, jsou takoví podnikatelé, kteří mají dost zakázek. Fakturují částky, které jim umožňují žít život, kdy se nemusí starat o placení výdajů a mohou si užívat života plnými doušky.

Někdy jsou v dobrém oboru, někdy mají zvláštní dovednost, někdy jsou celebritami.

Pokud to není váš případ, budou se vás týkat následující řádky.

Činnost, kterou všichni jakoby nevidí a často záměrně nedělají je aktivní propagace.

Přitom se jedná o jednoduchý přírodní zákon… Co zasadíš, to sklidíš. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.

Tato činnost vyžaduje dvě věci.

  1. mít co volat (zpráva)
  2. volat (dávat zprávu do nějakého média)

Zpráva

Většina lidí by hravě dala dohromady nějakou zprávu. Například: “Logistika knížek pro autory – samovydavatele, volejte na 724546526, napište na podpora@elmsservice.cz nebo https://knihy.elmsservice.cz

Někteří podnikatelé by naprosto sebevědomě vymysleli onu ZPRÁVU a jiní by si byli nejistí. S tím se dá vždy něco dělat. Existují různé návody a nebo kurzy, jak tuto zprávu jednou pro vždy dát dohromady a pak ji můžete roky a roky používat bez jakékoliv změny. Tedy, dokud vám vodí nové zákazníky.

Jsou informace, které v takové ZPRÁVĚ musejí být. Některé tam naopak nesmí být. Není složité se to naučit. V podstatě to umí každý z nás. V určité životní situaci bychom se byli schopni podvědomě řídit osvědčeným návodem, který nepochopitelně při psaní zprávy v podnikání zapomeneme.

Volat

Toto vyžaduje nějakou energii většinou v podobě peněz nebo času. Jsou propagace, které jednou vyrobíte a pak slouží celé roky. Jde například o různé plachty na plotech podél silnic, polep aut, polep vstupu do vaší provozovny.

Pak jsou takové, za které se musí pravidelně platit. Jsou to ty různé internety 🙂 Tedy sociální sítě, webové stránky. Ale i inzeráty v novinách, letáky do schránek a podobně. Je vždy lepší být vidět (musí tedy být VOLÁNO), aby o vás lidé věděli a až budou potřebovat vaši pomoc, tak si na vás vzpomenou.

Já vím… podnikatelé, co nedělají propagaci a nepatří k těm šťastlivcům výše vyjmenovaným, mají hlouběji do kapsy a takové vydávání by si museli náležitě rozmyslet.

Odstavec výše je totiž důvodem toho, proč jsou tam, kde jsou.

Člověk může zapojit mozek a zjistit, zda se investice vyplácí nebo ne. Musí se to ovšem vyhodnotit po době, která není příliš krátkou. S tím by vám jistě někdo poradil, pokud by jste tento problém (vaše neVOLÁNÍ) chtěli opravdu vyřešit.

Pak jsou ještě takové možnosti, co jsou skoro a nebo úplně zadarmo.

Mezi ty patří budování profilu na Instagramu, Facebooku nebo na jiném sociálním médiu. Tady přidáváte pravidelně příspěvky.

Patří sem také třeba e-mailing.

Já vím, teď mi říkáte, že nemáte čas. Musíte pracovat.

No vše jde vymyslet, vyřešit. Ale kde není vůle, tam není cesta. Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

Kdo by si v dnešní době přál mít plný diář zakázek, práce, kterou vám zákazníci nadšeně zaplatí. Proto jsou tito podnikatelé tam, kde jsou.

Většina podnikatelů má plné ruce s přežíváním a nemají čas na vydělávání peněz.

Tak pokud máte ještě poslední zbytky rozumu, začněte VOLAT. Dávejte pravidelně o sobě vědět a pak se totiž může něco změnit.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Pokud chcete zjistit, jak VOLAT, pak můžete navštívit kurz: Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut (https://www.naucmese.cz/kurz/poutave-prispevky-na-socialni-site-blog-nebo-e-mailing-napsane-za-15-minut) nebo Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat (https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat)

Komentáře nejsou povoleny.