Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Zlatý důl – co kdybych vám řekl, že mi e-mailing přinesl lavinu objednávek

Dobrý den,

jojo, jasně… lavinu… vím, jak markeťáci umí nafukovat výsledky” říkáte si.

Chápu to. Sám někdy přemýšlím nad tím, co je pravda a kde už je to přifouknutá pohádka.

Tady píšu jen pravdu. Nemám důvod někoho oblbovat. Marketing je pro mě obživou v mém podnikání a nemám touhu lovit klienty na líbivé pohádky.

Minulý týden jsem měl dobrý den a poměrně rychle jsem napsal jeden e-mail, který se projevil jako zlatý důl. Napsal jsem ho jen tak z nápadu, který jsem nosil už dlouho v hlavě.

Pojem “zlatý důl” používám ve spojení se schopností nosit neuvěřitelné výsledky. Už jsem několik takových zlatých dolů vyrobil.

Mám jeden e-shop, který provozuji z několika důvodů.

Jedním z důvodů je stát v botách zákazníků logistiky pro e-shopy, kterou provozuji (ELMS service). Druhým důvodem je, že je to moje pískoviště, kde si hraji s marketingem a kde nic neriskuji. Třetím důvodem je vedlejší příjem, který mi to přináší.

Každý měsíc vydávám tištěný měsíčník pro mé zákazníky, kde prezentuji své marketingové experimenty a ukazuji skvělé, dobré, špatné a zoufalé výsledky. Podle toho, jak se marketingový experiment povedl.

A pro svůj e-shop, kde posílám 2 e-mailingy týdně, jsem napsal jeden, který byl krátký, textový, bez obrázků, bez loga, bez tučného písma nebo jiného formátování, bez šablony, bez barev, a který přinesl výsledky, které mě šokovaly.

Pozitivně šokovaly.

Teď pozor! 10 % lidí, kteří tento e-mail otevřeli, nakoupili. Toto se mi ještě nepovedlo.

Zajímavé je, že mám na tomto e-shopu 2 seznamy. První jsou pochopitelně zákazníci. Druhý seznam obsahuje zájemce o interiérové vůně, kteří si zatím nekoupili. Tedy teplé publikum v prvním případě a vlažné v druhém.

V obou seznamech e-mail přinesl stejné výsledky.

Zařadil jsem jej do své sbírky “zlatých dolů”. A budu ho posílat jednou ročně, abych využil jeho výjimečné schopnosti nosit objednávky.

Chtěli byste tento e-mail vidět? Pak budete muset udělat jednu ze dvou věcí. Buď se stát zákazníkem logistiky pro e-shopy ELMS service (a dostanete ho v měsíčníku i s rozborem) a nebo přijít na můj kurz e-mailingu, kde o něm budu také do detailu mluvit.

Přihlaste se třeba do 30denní výzvy, kde začnete dělat e-mailing, který nosí opravdové výsledky.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Chcete si udržet stávající kontakty, za které jste už utratili hromadu peněz? Doporučuji vám začít s e-mailingem.

Pokud jej neděláte, což je ta nejpravděpodobnější možnost, pak doporučuji 30denní výzvu, která vás provede startem e-mailingu včetně reaktivačních kampaní, které probudí vaše spící zákazníky a dovedou je ke čtení vašich e-mailů.
https://www.emailingbezspamu.cz

Komentáře nejsou povoleny.