Dobrý den,
co by měl každý den každý podnikatel udělat?
Mimo své práce, což je ve většině dodávání objednaného produktu zákazníkovi, a mimo komunikace s poptávajícími a se stávajícími zákazníky, je jedna věc kriticky důležitá pro podnikání úplně každého.
Co je to?
Každý den udělat něco malého pro svoji propagaci.
Nejde o to, věnovat se půl dne propagaci a nestíhat své další povinnosti. Jde o to, že v každé době, ať se daří nebo nedaří, musíte pracovat na tom, aby jste byli vidět.
Stačí na to 15 minut denně. Uděláte nové inzeráty na PPC, vydáte nový příspěvek na sociální sítě, najdete nové místo pro vaši propagaci.
Prostě něco, co vám přinese v dlouhodobém běhu výsledky.
Pokud uděláte 365 drobných akcí, pak s jistotou budete více vidět. Budete mít víc poptávek a víc zákazníků.
Pokud uděláte jen 250 akcí, uděláte je jen v pracovní dny, i tak to přinese výsledky.
Pokud toto budete dělat 10 let, vaše podnikání nepoznáte. Lidé budou stát na vaše služby frontu a vy si budete moci účtovat mnohem vyšší ceny než dnes.
Vše začíná 15 minutami, které dnes strávíte něčím malým v propagaci.
A nebo nemáte ani těch 15 minut? Věřím vám. Za několik měsíců nebo let už mít čas budete. Lidé o vás nebudou vědět, vy budete mít málo zakázek a konečně možná začnete.
Je to běh na dlouhou trať. Je to plnění vašeho budoucího bankovního konta.
Je to 15 minut denně, které vás dělí průměrné podnikání od úspěšného.
S pozdravem,
Dominik Formánek
P.S. Četli jste knihu Atomové návyky? Jestli ne, tak vám doporučuji její přečtení. Ne jednou, ale 10 krát. Pak na 100 % pochopíte.
Komentáře nejsou povoleny.