Dobrý den,
vědět, co říct a nebo napsat ve správnou chvíli je klíčem k úspěchu. Mnohokrát dobře zvolená odpověď nebo prohlášení vyřčené veřejně ve správný okamžik a na správném místě doslova zachránilo mnoho lidských životů.
Nemusíme být tak fatální, ale podívejme se na život podnikatele, který má svůj e-shop a snaží se získat víc objednávek. Všude slýchá: “Zveřejňujte novinky a informace o vašem podnikání na sociálních sítích. A ono si to své publikum najde. Takto získáte mnoho objednávek.”
A je to pravda. Co ale ve svých příspěvcích sdělovat?
Nejjednodušší je zmiňovat produkty se sníženou cenou. To zvládne úplně každý. Není to ale vůbec sexy a ani to není nijak účinné.
Sledovali by jste takový profil na Instagramu, který by suše jmenoval produkty s nízkými cenami, tak jak se hlásí počasí?
Nudáááá…
A to i ten výše zmíněný e-shopař vnitřně cítí.
Jediné co potřebuje, je návod na poutavé příspěvky. Na takové, které může zveřejnit na sociálních médiích (Facebook, TikTok, Instagram atd.), na blogu a v e-mailingu.
Délka textu se bude lišit podle zvoleného média, ale jeho scénář může být stejný. Přesto se nikdy neokouká a každý další zveřejněný příspěvek bude vysoce poutavý.
Dokonce je to dobrá kostra pro reels. Tedy ne pro ty trendové, které přicházejí z TikToku. Tam se scénář musí přizpůsobit zvuku, na které reel stojí. Ale pokud si zvuk sami namluvíte, tak potřebujete mít připravený scénář.
Jaký scénář to je?
Vstupte do kurzu a já vás naučím, jak jej používat. Rychle a spolehlivě se stanete generátorem poutavých příspěvků a scénářů Reels.
Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut
https://www.naucmese.cz/kurz/poutave-prispevky-na-socialni-site-blog-nebo-e-mailing-napsane-za-15-minut
S pozdravem,
Dominik Formánek
P.S. Čím déle tento postup používám, tím víc nacházím využití. Tím víc mě baví publikovat příspěvky a videa.
Komentáře nejsou povoleny.