Dobrý den,
jedna z překážek v propagaci běžného podnikatele nejistota, kde vezme nápad na další příspěvek, video nebo e-mailing.
Znám to. Roky se mi to honilo hlavou. A protože se to honí hlavou mnoha lidem, našli se tací, kteří nabízejí publikační kalendář s 365 příspěvky, na každý den jedno téma.
Určitě doporučuji si 2-3 pořídit, pro případ, že byste se přeci jenom odhodlali k propagaci svého byznysu. To není kousavá poznámka, ani ironická. Myslím to vážně.
Kdysi jsem si jeden takový publikační plán ze zvědavosti koupil, ale nezačal jsem ho používat. Přesto to může být zajímavý seznam, který může dodat inspiraci při vymýšlení dalších témat.
Sám jsem nakonec vyřešil svůj problém s tím “o čem bych měl psát” jinak. Popravdě, čím víc toho napíšu, tím víc mám nápadů, o čem bych měl napsat dál.
Je to taková roztáčející se spirála. Jen se to na sebe nabaluje. V současné době píšu 6 e-mailingů v 6 různých trzích. Někde píšu 7 e-mailů za týden, někde jen jeden e-mail týdně. A právě tam, kde píšu denně, tam cítím přetlak čekajících témat.
Tam kde píšu jednou za týden permanentně přemýšlím, že budu psát častěji, protože za rok nestihnu napsat dost z toho, co bych chtěl sdělit. Ale někde člověk musí začít.
Kde se tedy berou témata, o kterých píšu? Je to kombinace několika vlivů, které na mě v životě působí. Výsledkem je bezedný seznam témat.
Vstupte do kurzu: Jak si e-mailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat
Tam svůj postup učím. Lze jej použít nejen na e-mailing. Je to postup, který mi funguje i třeba na reels na Instagramu.
S pozdravem,
Dominik Formánek
P.S. Mimo toho vědět o čem psát, každý řeší i jak to napsat, aby to bylo zábavné a poutavé. Není toto vaše bolístka?
Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut
https://www.naucmese.cz/kurz/poutave-prispevky-na-socialni-site-blog-nebo-e-mailing-napsane-za-15-minut
Komentáře nejsou povoleny.