Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Jedna drobnost v nadpisech inzerátů, které jsem si vzal z medicíny

Dobrý den,

tento e-mail vám může vydělat hromady peněz, tak jej čtěte velmi pozorně.

Nadpisy jsou v reklamách, inzerátech, videích, článcích, příspěvcích na sociálních sítích, e-mailových zpráv, prostě všude.

Říká se, že 80 % lidí si přečte jen nadpis a pak se rozhodne, zda bude číst dál. Je to tedy brána k dalšímu kroku.

Pokud napíšete zabijácký nadpis, pak máte šanci, že bude čtenář postupovat dál, k první větě textu, a pokud to tam nepokazíte, tak i dál a dál.

Já na e-mailingu vidím, kde se sice nepřesně měří otevírání e-mailů, jak předmět zprávy ovlivňuje, kolik lidí e-mail otevře.

Další místo je samozřejmě reklama na PPC, ale musíte být na trhu, kde se opravdu hledají řešení. Tj. existují klíčová slova, která někdo zadá do vyhledávače, když hledají vaše řešení. Ne všichni zákazníci si jsou problému vědomi.

Jednou z rad, jak napsat nadpis, je využití problému, který mají a chtějí řešit. Tedy napsat text, který bude problém zmiňovat. Rozhodně to není špatný nápad.

Příklady:
Chcete si vzít cizince a nevíte, jak na to? (občan ČR si chce vzít cizince)
Nestíháte balit a odesílat objednávky z e-shopu? (e-shopař, který se soustředí na podřadnou práci ve své podnikání)
Chcete se rozvést? (někdo, jehož manželství je na konci)

Určitě bych těmito nadpisy trefil cílovou skupinu do živého. Jde to dělat i jinak.

Dívejme se na problém jako na nemoc. A každá nemoc má své projevy. Věci, které se dějí, trvají, opakují se atd. To opakování z problému dělá vědomý stav, který si každý pamatuje.

Příklady přepsané podle projevů problémů:
Sabotují úřady váš sňatek s cizincem?
Opět jste nestihli důležitý úkol kvůli balení zásilek e-shopu?
Už je zase s ní?

Projevy problémů jsou velkým zdrojem úderných nadpisů, protože popisují to, co nebo jak se naše cílové publikum cítí.

Dochází k většímu propojení, protože mají pocit, že jim opravdu rozumíte. Opravdu víte, jak se cítí. Konečně někdo, kdo to nejenže přesně popsal, ale i řekl nahlas.

Toto vám vydělá hromadu peněz!

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Chybí vašemu podnikání pevný bod? Stojíte na tekutých píscích? Vaše komunikace se zákazníky je víc náhodná než systematická? Pak se přihlaste do 30denní výzvy, změní vám život.
https://www.emailingbezspamu.cz

Komentáře nejsou povoleny.