Dobrý den, je to personalizace. Nejsem zastáncem přetechnizované personalizace, protože není pro většinu podnikatelů dostupná. Pokud je dostupná, pak není úplně levná a je to otázka,…
Dominik Formánek
Dobrý den, už ve škole nás učili o době průmyslové. Jednu věc nám ale neřekli. A ani nemohli. Sami to nevěděli, nebylo to součástí osnov. Každá…
Dobrý den, “jojo, jasně… lavinu… vím, jak markeťáci umí nafukovat výsledky” říkáte si. Chápu to. Sám někdy přemýšlím nad tím, co je pravda a kde už…
Dobrý den, když jsem byl ještě mladý a současně nezkušený. Soustředil jsem se výhradně na triky, které mě dokážou dostat do cíle, co nejrychleji. S co…
Dobrý den, pokud vynaložíte veškeré úsilí, peníze a dostanete se před své potenciální zákazníky, uzavřete obvykle objednávky s těmi, co jsou připravení. Co udělat s těmi, co by…
Dobrý den, na začátku nemá s reklamou zkušenosti nikdo. Každý, kdo začíná, ví že musí začít dělat reklamu a získávat zákazníky. Otázkou je, jak to dělat. Popsal…
Dobrý den, jak funguje toto rčení v marketingu? Funguje a dokonce marketing pozitivně definuje. Abychom si rozuměli hned na začátku, vůbec vás nenavádím ke lhaní v marketingu. Právě…
Dobrý den, často slýchávám: “Jsme dobří, máme zboží skladem, rychle objednávku odešleme a tak se k nám budou zákazníci vracet.“ “Kde vás najdou, když si budou chtít…
Dobrý den, v roce 1905 Albert Einstein uveřejnil svou speciální teorii relativity a rozbil všechny základní koncepty newtonovského pohledu na svět. Jedním ze závěrů jeho teorie…
Dobrý den, nebudu vás dlouho natahovat, jaká dovednost to je. Řeknu to tady narovinu, nebudu to obalovat do žádných prázdných slov a nebo namáčet v bezduché omáčce.…