Dobrý den, co by měl každý den každý podnikatel udělat? Mimo své práce, což je ve většině dodávání objednaného produktu zákazníkovi, a mimo komunikace s poptávajícími a se…
Dominik Formánek
Dobrý den, znáte to, rolujete zeď na Facebooku a najednou na vás vyskočí příspěvek, který vás vtáhne do hry. Vy jej začnete hltat. Přestože není krátký,…
Dobrý den, taky se vám stalo, že sedíte u monitoru, koukáte na blikající kurzor a nevíte, co napsat? Máte za úkol napsat příspěvek na Facebook nebo e-mail…
Dobrý den, dostal jsem otázku od jedné účastnice kurzu: Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat Jaký je rozdíl mezi e-mailingem a e-mailovým newsletterem? Je…
Dobrý den, před nedávnem jsem poslouchal video jednoho úspěšného markeťáka Michaela McLeana a on popisoval rozdíl v kupujících. Mluvil o kurzech, které pořádá, a o rozdílné mentalitě lidí, kteří si…
Dobrý den, nedávno jsme slyšel rozhovor s Eliškou Haškovou-Coolidge a ona zmínila jeden citát, který stojí za zvýraznění. „Jsme tím, co opakovaně děláme. Dokonalost tedy není čin,…
Dobrý den, dnes tu mám jednu otázku od Petra. Petr se mo poslal následující e-mail: —– Dobrý den, Dominiku, pravidelně čtu vaše e-maily a pořád přemýšlím…
Dobrý den, včera jsem se bavil s dvěma prima děvčaty, která jednou za dva týdny chodí s partou dalších lidí uklízí veřejná místa, které jsou zaneřáděná vajgly,…
Dobrý den, taky jste někdy uvažovali o tom, že by jste své podnikání, svůj e-shop prodali? Koho to kdy nenapadlo… Pokud jste to nikdy dříve neudělali,…
Dobrý den, dnes vám ukážu, jak malí a střední podnikatelé mohou využívat pozitiv brandové reklamy, ačkoliv nemají obří rozpočty pro propagaci. Celá desetiletí se říká malým…