Dobrý den, od samého počátku mého podnikání jsem se setkával s jedním fenomenem, který jsem si nedokázal vysvětlit. Provázelo mě to v mém podnikání i v podnikání klientů, se…
Dominik Formánek
Dobrý den, nejčastější laický mýtus o tom, kdo může být dobrý copywriter (to je ten, co píše texty, které slouží k prodeji služeb a produktů), spočívá v tom, že…
Dobrý den, rádoby marketingoví otporníci dokola opakují pohádky o sociálních médiích. Vyprávějí, jak zabily e-mailing. Prodávají své know-how sociálních sítí, a záměrně špiní další marketingové kanály, protože…
“KDO” je v e-mailovém marketingu důležitější než co nebo jak?KDO je otázka č. 1, na kterou si MUSÍTE odpovědět do detailu…KDO má být vaším ideálním potenciálním zákazníkem…
Podle “otce reklamy” Davida Ogilvyho je nadpis zodpovědný za 80 % úspěchu (článku, reklamy nebo vaší domovské stránky).
V průměru čte nadpis pětkrát více lidí než samotný text. Když napíšete nadpis, utratili jste osmdesát centů ze svého dolaru. – David Ogilvy
Obsah článku
4 typy emailů seřazené podle pozornosti příjemců
Copywriting znamená psaní textů se záměrem, např. prodat, přesvědčit. Může se také jednat o psaní článků nebo knih.
S e-mailingem jsem začal před 15 lety. V té době ostatní firmy posílaly své obchodní nabídky, katalogy a letáky klasickou poštou. Já už jsem sbíral první objednávky e-mailingem. Za tu dobu mi hromadné posílání e-mailů a copywriting přinesl nespočet nových zákazníků i objednávek.