Dobrý den, jsou 3 věci, které už bych v e-mailingu nikdy nedělal. Všechny z nich jsem zkoušel. A některé ve své době skvěle fungovaly. Z dlouhodobého pohledu to ale…
Dominik Formánek
Dobrý den, tajemství dobrého e-mailu je jedno, musí být jednoduchý, relevantní, informativní a zábavný. Nejlepší výsledky jsem vždy dosahoval díky jednoduchým textovým e-mailům. Mé e-maily jsou…
Dobrý den, dostalo jste někdy nevyžádanou poštu do poštovní schránky? Myslím tím nějakou obchodní nabídku, která pro vás nebyla relevantní nebo dopis, který vás lákal…
Dobrý den, nejmodernější nástroje pro e-mailing umožňují skloňovat jména a příjmení příjemců. Říká se tomu personalizace. Mělo by to zlepšit efekt e-mailingu. Přesto to nerad používám.…
Dobrý den, toto je jednoduchá otázka, na kterou existuje jednoduchá odpověď. Ale pozor! Ne každý, kdo ji slyší je připraven na pravdu. Takové osobě běží…
Dobrý den, znáte to, sedíte a přemýšlíte, jak zaujmout vašeho budoucího zákazníka. Chcete, aby si vás v tom hluku všech ostatních sdělení všiml. Chcete, aby se začetl,…
Dobrý den, bylo 30. prosince 2020. Za okny plíživě číhal Covid a já hledal cestu, jak se doma zabavit. Otevřel jsem e-mail v telefonu a vyskočila na mě 30…
Dobrý den, denně věnuji 15 minut vydělávání peněz. Je to ta nejdůležitější činnost celého dne. Dělám ji i v sobotu a v neděli, protože se z ní stal zvyk. Je…