Dobrý den, dostáváte někdy otázky od zákazníků, na které existuje jedna odpověď? Já dostávám pravidelně následující otázky. Přikládám je včetně mých odpovědí. Otázka: Co mám…
Dominik Formánek
Dobrý den, pro každého e-shopaře je velkým zklamáním, když si po měsících provozování e-shopu všimne, že se k němu zákazníci nevracejí. Proč se to děje jsem popsal…
Dobrý den, pokud jste e-shopař, tak dobře víte, že 99 % zákazníků u vás nakoupí pouze jednou. Jednou vás najdou, zaplatíte za ně reklamou ve vyhledávačích či sociálních…
Dobrý den, při pořádání workshopu: Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut (https://www.naucmese.cz/kurz/poutave-prispevky-na-socialni-site-blog-nebo-e-mailing-napsane-za-15-minut) stále dokola potkávám výjimečné osoby, kteří chtějí…
Dobrý den, otevřel jsem Facebook a vyskočila na mě reklama mé konkurence. Říkám si: “Co to je?” Vůbec jsem nechápal, o co se snaží? Prodávají to co…
Dobrý den, od malička si pamatuji tuto tzv. překladatelskou hříčku z filmu “Jáchyme, hoď ho do stroje”. Snažil jsem si jako malý pochopit tento vtip a vážně jsem…
Dobrý den, “Tak pošleme e-mailing?” říká můj zákazník. “Jasně, nejlépe jeden týdně pro začátek.” odpovídám. “Cože!?” vykřikne zákazník vyděšeně, “víš kolik lidí se odhlásí? Když…
Dobrý den, to si tak pořádám kurz o e-mailingu a najednou to přijde. Už už vidím, jak přemýšlí (účastník kurzu), zatím co já mluvím o seznamech příjemců. Najednou…
Dobrý den, znáte to, děláte se s e-mailem a stojí vás to velké úsilí. Snažíte se, přidáváte barvičky, vaše logo, fotky vašich produktů… Pak to celé rozešlete…
Dobrý den, co je to e-mailový marketing? Nebo e-mailový marketing pro e-shopaře? Je to jako ptát se, co je slunce, ne? Vždyť to už všichni…